Automobilių nuoma per COVID-19

COVID-19 pandemija turėjo didelę įtaką visai transporto pramonės sektoriui, įskaitant automobilių nuomą. Pradiniai karantino laikotarpiai, kai buvo įvesti griežti apribojimai kelionėms, smarkiai sumažino automobilių nuomos paklausą. Daugelis verslo kelionių buvo atšauktos, turizmo sektoriaus veikla buvo minimali, o žmonės apskritai mažiau naudojosi automobiliais. Dėl to daugelis automobilių nuomos įmonių patyrė finansinių sunkumų ir netgi bankrotavo. Tačiau, …

Didėjanti tvarumo sąmonė po pandemijos

COVID-19 pandemija pažadino daugelio žmonių sąmoningumą apie tvarumą. Tai pasireiškė įvairiais būdais, įskaitant prekių vartojimo elgesio pokyčius, investicijas į tvarias technologijas ir pasikeitusius vertybių modelius. Keletas svarbių aspektų: Tvarios prekės – didėjo paklausa tvarioms prekėms, įskaitant ekologiškus maisto produktus, atsinaujinančius energijos šaltinius ir atsinaujinančias prekes. Tai apima tiek mažo poveikio prekes, pvz., biologiškai skaidrios pakuotės, tiek …

E. prekybos augimas: izoliacija ir karantinas

E. prekybos augimas: izoliacija ir karantinas padidino e. prekybos naudojimą. Nauji ir esami verslai investavo į elektroninių parduotuvių kūrimą, siekdami išlaikyti prekybą uždarymo laikotarpiu. Tai pasikeitė prekių ir paslaugų pardavimo ir pirkimo būdais. Padidėjęs vartotojų poreikis Izoliacijos ir karantino laikotarpiai reiškė, kad daugelis žmonių negalėjo eiti į fizines parduotuves ar prekybos centrus. Tai paskatino vartotojus …